کد خبر: 30535
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 09:08

داخلی

»

اخبار کتاب

تقویت «قدرت ذهن» با معما و سرگرمی

منبع : لیزنا
کتاب «قدرت ذهن» به مخاطبان کودک خود کمک می‌کند تا با حل معماها و چیستان‌های این کتاب ذهن خود را پرورش دهند.
تقویت «قدرت ذهن» با معما و سرگرمی

به گزارش لیزنا بر اسا اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جکی گوتری و تیم پرستون نویسندگان این اثر سعی دارند تا به تقویت قدرت حافظه، خلاقیت، برهان‌آوری و تفکر منطقی مخاطبان خود کمک کنند.

در هر بخش سوال‌ها و شکل‌هایی ارایه شده است که با ترجمه مجید عمیق برای مخاطبان گروه سنی «ج» (10 تا 12 سال) خواندنی و تامل برانگیزند و بچه‌ها می‌توانند در وقت‌های آزاد خود از معماهای این کتاب در قالب سرگرمی بهره ببرند.

در مقدمه این اثر آمده است: «اگر ذهنمان را فعال نگه داریم، توانایی‌های ذهنی‌مان هم تقویت می‌شود. پزشکان بر این باورند که تمرینات ذهنی از بروز اختلالات در ذهن جلوگیری می‌کند و سبب افزایش طول عمر می‌شود. وقتی چیستان یا معمایی را حل می‌کنیم، حس خوبی به ما دست می‌دهد. در حقیقت در سایه تمرین‌های ذهنی و پرورش ذهن، سلول‌های مغز آمادگی بیشتری برای یافتن پاسخ چیستان بعدی پیدا می‌کند و رفته رفته می‌توانیم از عهده پاسخ دادن به پرسش‌های دشوارتر هم بر بیاییم

این کتاب 51 صفحه دارد و قیمت آن 8هزار تومان و شمارگان آن 4هزار نسخه است، علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور تهیه کنند.

 

«قدرت ذهن» با رعایت قوانین بین‌المللی نشر(کپی‌رایت) و اجازه رسمی انتشاراتAmber books ltd   کشور انگلستان از سوی کانون منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: