کد خبر: 30585
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 11:45

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام برگزیدگان مسابقات آثار چاپی هفدهمین جشنواره صنعت چاپ

منبع : لیزنا
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان مسابقات آثار چاپی هفدهمین جشنواره صنعت چاپ معرفی شدند.
اعلام برگزیدگان مسابقات آثار چاپی هفدهمین جشنواره صنعت چاپ

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان مسابقات آثار چاپی هفدهمین جشنواره صنعت چاپ در بخش‌های چاپ بسته‌بندی، چاپ نشر، چاپ امنیتی و چاپ تبلیغاتی مشخص شدند.

بر اساس نظر هیات داوران این دوره از جشنواره  در بخش چاپ بسته‌بندی مهناز حسنی خیرآبادی از شرکت فام تک صنعت چاپ، امیر کشانی از شرکت صنایع لمینت و بسته‌بندی نفیس کارآفرین، امیرحسین رزاقی از چاپ بسته‌بندی فرارنگ آریا، کمال فتحی بیطرف از شرکت آرتا پلاست و محمدعلی آقایی‌زاده نیکجو از شرکت نقشینه چاپ تبریز به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

همچنین رضا منصوری از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، علیرضا سمیعی‌زاده از شرکت رایانه افق، سید احسان لاجوردی از شرکت چاپ رایانه افق، سید محمد معالج از شرکت چاپ دایره سفید و حسین حق‌شناس از موسسه مطبوعاتی همشهری به عنوان برگزیدگان بخش چاپ نشر معرفی شدند.

در بخش چاپ امنیتی بر اساس اعلام نظر هیات داوران مهدی علیدادی از شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران و سید محمود سلیمانی وندآذر از سازمان تولید اسکناس و مسکوک به عنوان نفرات برگزیده این بخش انتخاب شدند.

 

در بخش چاپ تبلیغاتی نیز امیر کشانی از مجتمع چاپ و بسته‌بندی ماتریس نقش‌آفرین، مجید شکوهی کتابچی از شرکت اندیشه ایده تابان و داریوش سرمدی از مجتمع چاپ سرمدی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: