کد خبر: 30671
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 20:55

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی عشق الهی در شهر کتاب

منبع : لیزنا
 نشست هفتگی شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «عشق الهی»  اختصاص دارد.
بررسی عشق الهی در شهر کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مرکز فرهنگی شهر کتاب، این نشست با حضور نسرین فقیه‌ملک‌مرزبان، علی مرتضویان، انشاءالله رحمتی و حسین کیانی برگزار می شود.

کتاب «عشق الهی» نوشته‌ ویلیام چیتیک به موضوع عشق در آثار منثور در زبان‌های عربی و فارسی می‌پردازد و نویسندگانی که در این کتاب به آثارشان پرداخته می‌شود، عشق را نه بر مبنای توصیفات دیگران بلکه بر مبنای تجربه‌ خویش از عشق الهی توصیف می‌کنند.

به نوشته سیدحسین نصر در مقدمه‌ کتاب، «عشق الهی» یکی از هوشمندانه‌ترین و معتبرترین آثاری است که در موضوع عشق در معنویت اسلامی به زبان انگلیسی نوشته شده است. این کتاب به قلم انشاءالله رحمتی و حسین کیانی به فارسی ترجمه و به همت نشر سوفیا منتشر شده است.

این نشست روز سه‌شنبه ۴ مهر ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: