کد خبر: 30674
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 08:50

داخلی

»

اخبار کتاب

«شبهای حرم خانه» بررسی می شود

منبع : لیزنا
معرفی و بررسی کتاب «شب های حرم خانه» نوشته مریم بصیری سه شنبه (چهارم مهرماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود.
«شبهای حرم خانه» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب «شب های حرم خانه» فردا (چهارم مهرماه) با حضور نویسنده كتاب ، محمد جواد جزینی و نفیسه مرشد زاده در سرای اهل  قلم  معرفی و بررسی می شود.

مریم بصیری در این رمان، داستانی تاریخی با موضوع تعزیه خوانی برای زنان دربار ناصرالدین شاه را دستمایه خلق اثری قرار داده كه در مرز میان واقعیت و خیال نویسنده در رفت و آمد است.

محور این داستان شخصی است با عنوان «ملاباجی» كه مسئول راه اندازی تعزیه برای زنان دربار ناصری می شود اما در ادامه برای وی چنان مشكلاتی می آفرینند كه از این كار دست كشیده و مجالسش را بیرون از دربار برگزار می كند.

 

علاقمندان برای حضور در نشست معرفی و بررسی كتاب «شب های حرم خانه» می توانند فردا (چهارم مهرماه) ساعت 16  به سرای اهل  قلم واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، كوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲ مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: