کد خبر: 30888
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 15:52

داخلی

»

اخبار کتاب

معرفی اعضای شورای صنف نشر نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
 اعضای شورای برنامه ریزی صنف نشر در نشر سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شدند.
معرفی اعضای شورای صنف نشر نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای برنامه ریزی صنف نشر در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با معرفی نمایندگان دو تشکل فراگیر نشر (اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ ناشران ایران«آشنا») انتخاب شده اند.

بر اساس این خبر در این شورا محمدرضا حاتمی، فتح‌الله فروغی، مسعود پایدار و عبدالعظیم فریدون از سوی اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، حسین معینی، سید محمود حسینی و محمود آموزگار از سوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ ناشران ایران«آشنا» و داوود موسایی و امیر حسین زادگان به معرفی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان اعضای شورای برنامه ریزی صنف نشر در سی‌ و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهند داشت.

برنامه‌ریزی برای مشارکت جدی‌تر تشکل‌های نشر در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و معرفی مدیران کمیته‌هایی که توسط تشکل‌های نشر اداره می‌شود از مهم‌ترین وظایف این کمیته محسوب می‌شود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: