برنامه های روز «کتاب و سینما» اعلام شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی خانه کتاب، این موسسه با همکاری انجمن سینمای جوان، فردا 25 مهرماه روز «کتاب و سینما» را در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می کند.

از جمله برنامه های روز «کتاب و سینما» در  سی و چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کوتاه تهران می توان به برگزاری اولین کارگاه تخصصی «اقتباس؛از داستان تا فیلمنامه» با حضور محمد دهقانی و سعید عقیقی اشاره کرد.

همچنین، در این روز از سه کتاب در حوزه های آموزش فیلم کوتاه و عکاسی به نام های «جستارهایی درباره فیلم کوتاه»، «ساختن یک فیلم کوتاه » و «درباره عکاسی»رونمایی می شود.  این سه کتاب درسنامه هایی برای آموزش تهیه فیلم کوتاه و عکاسی به جوانان و نوجوانان است و به شیوه ای خلاقانه و کاربردی نگاشته شده است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع «سینما، ادبیات و هنر» از دیگر برنامه های روز کتاب و سینما است که در مجموعه سینمایی پردیس ملت آغاز به کار می کند. این نمایشگاه تا سی ام مهر ماه دایر است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 10صبح تا 23 به مجموعه سینمایی پردیس ملت مراجعه کنند.

 

همچنین، از دیگر برنامه های روز« کتاب و سینما» می توان از نکوداشت روز «کتاب و سینما»  نام برد که با حضور تعدادی از چهره های مطرح ادبیات و فیلم سازی برگزار می شود. این برنامه از ساعت 19 الی21 با حضور چهره هایی فرهنگی و ادبی و مسئولان برگزار خواهد