کد خبر: 31109
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 مهر 1396 - 14:37

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از کتاب «من گنجشک نیستم» در باکو

منبع : لیزنا
 کتاب «من گنجشک نیستم» نوشته مصطفی مستور، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو، رونمایی شد.
رونمایی از کتاب «من گنجشک نیستم» در باکو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با برگزاری «روزهای ادبیات معاصر ایران در جمهوری آذربایجان»، از کتاب «من گنجشک نیستم» نوشته مصطفی مستور، نویسنده كشورمان به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باكو در محل کتابخانه آکادمی ملی علوم جمهوری آذربایجان، رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این اثر فرهنگی که در حاشیه برنامه «روز کتاب ایران» صورت گرفت، تعداد دیگری از کتاب‌های ترجمه شده این نویسنده کشورمان به زبان آذری نیز، به نمایش درآمد.

 

بنابر اعلام این خبر، با توجه به وجود اشتراکات موجود بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان و علاقمندی بسیاری از کتاب‌دوستان و جوانان جمهوری آذربایجان به ادبیات داستانی و رمان کشورمان، اقدام در جهت معرفی آثار نویسندگان مشهور و پر توان کشورمان برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان حوزه ادبیات معاصر ایران در این کشور در دستور کار رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: