کد خبر: 31175
تاریخ انتشار: شنبه, 29 مهر 1396 - 09:53

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری عصر شعر عاشورایی در حاشیه نمایشگاه کتاب شهرکرد

منبع : لیزنا
عصر شعر عاشورایی با حضور شاعران و هنرمندان آئینی چهارمحال و بختیاری پنجشنبه شب در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب شهرکردبرگزارشد
برگزاری عصر شعر عاشورایی در حاشیه نمایشگاه کتاب شهرکرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، در این عصر شعر که با هدف ترویج شعر آئینی، زنده نگه داشتن فرهنگ و ارزش های اصیل دینی و اسلامی و تبیین اهداف حماسه دشت کربلا برگزار می شود، 20 تن از شاعران به قرائت اشعار خود پرداختند.

علیرحم شایان، کبری موسوی قهفرخی، جواد محمدی، الهام جهانبازی، مهرداد افضلی و دیگر شاعران حاضر در این نشست از جمله شاعران توانمند و مطرح استان به شمار می روند که در این برنامه با قرائت شعر عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) و یاران دشت کربلا نشان دادند.

 

این عصر شعر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری موسسه فرهنگی هنری آراد برگزارشد. لازم به ذکر است در پایان این برنامه شاعران آئینی استان از سوی کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: