کد خبر: 31660
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:26

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشگاه گروهی تصویرسازی کتاب و کتابخوانی

منبع : لیزنا
نمایشگاهی از آثار تعدادی از تصویرگران با محوریت کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در گالری مریم برگزار برپا شد.
نمایشگاه گروهی تصویرسازی کتاب و کتابخوانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابطعمومی انجمن تصویرگران ایران، این مجموعه حاصل آثار ۱۹ تصویرگر نوپا و نوگرا است که هر کدام با دیدگاههای شخصی خود این موضوع را به تصویر کشیدهاند و تلاش کردهاند که با ایجاد جذابیت بیشتر به این موضوع، مخاطبان را با دیدگاه خود آشنا کنند و آنها را با دنیای خیال و رویا آشتی دهند.

نیلوفرمسچی، دلارام دهرویه، کاملیا فرزانه، آناهیتا سحرخیز، پیام اجتهادی، سید علیرضا حسینی، مریم نظیفی، کتایون عسلیان، غزاله مرصوصی، حسنا احمد آخوندی، الهام عسگری ابیانه، ساناز زمانی، مهرنازکافی، نرگس شفیعی، فرانک فرزاد ارجمند، فاطمه یزدی، زهرا سادات طرازانی تفرشی، سحرخالقی و زهرا مرادی تصویرگران حاضر در این نمایشگاه هستند که با سرپرستی پیمان رحیمیزاده آثار خود را خلق کردهاند.

 

نمایشگاه کتاب و کتابخوانی پنجشنبه 25 آبان 96 از ساعت 16 تا 21، در نگارخانه مریم واقع در خیابان کریمخان زند، نبش ویلای شمالی، بوستان مریم برپا شده است و تا 6 آذر از ساعت 11 تا 18 به روی علاقهمندان گشوده خواهد بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: