کد خبر: 31753
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 10:52

داخلی

»

اخبار کتاب

خاطرات هیلاری کلینتون در کتابفروشی ها

منبع : لیزنا
کتاب «آنچه اتفاق افتاد»، نوشته هیلاری کلینتون توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شد.
خاطرات هیلاری کلینتون در کتابفروشی ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات نسل نو اندیش، برای اولین‌بار، هیلاری کلینتون احساسات و تفکرات خود را در طول یکی از بحث‌برانگیزترین و غیرمنتظره‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا آشکار کرده است. او اکنون، فارغ از محدودیت‌های دوره مبارزات انتخاباتی، شما را با خود در یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها به‌عنوان اولین بانوی نامزد انتخاب ریاست‌‌جمهوری از سوی یکی از بزرگ‌ترین احزاب سیاسی آمریکا همراه خواهد کرد.

شما در این سفر همراه با هیلاری، تبعیض جنسیتی، خشم، پستی‌های ناامیدکننده و بلندی‌های هیجان‌انگیز، پیچیدگی‌هایی عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی، دخالت‌های روسیه و شکستن تمام قوانین توسط حریف را تجربه خواهید کرد. این‌ها خصوصی‌ترین خاطرات هیلاری کلینتون هستند.

آنچه اتفاق افتاد، تنها خاطرات هیلاری کلینتون از انتخابات آمریکا نیست، بلکه راهکاری برای عبور از شکست و رسیدن به آرامش است!

 

هیلاری رودهام کلینتون کیست؟

هیلاری رودهام‌کلینتون متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت «ایلینویز» آمریکاست. او پس از پایان تحصیلات در کالج «ولزلی» در رشته علوم سیاسی، در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه «ییل» شد و سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد. در دوران دانشجویی با بیل کلینتون آشنا شد و سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند.

سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام «چلسی» شدند. هیلاری مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود. با انتخاب بیل کلینتون به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد. سال ۲۰۰۰ هیلاری کلینتون سناتور ایالت نیویورک شد. او یکی از اولین زنان منتخب در مجلس سنای امریکا بود. اول دسامبر ۲۰۰۸ باراک اوباما رسماً هیلاری کلینتون را وزیر امور خارجه دولت خود معرفی کرد.

  

شکست و موفقیت در سیاست

در سیاست، داستان زندگی هر شخصی میزان موفقیتش در این عرصه را تعریف می کند، داستان هیلاری کلینتون چیست؟

 

خصوصی‌ترین مسایل

کلینتون در این کتاب از رسوایی اخلاقی همسرش، نظرات خود درباره رقابت با ترامپ، تاثیر جمله‌های قصار و نقل قول‌های بزرگان در حل بحران‌های متعدد زندگی‌اش نوشته است.

 

نسل نو اندیش این کتاب را با قیمت 39 هزار و 900 تومان وارد بازار کتاب کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: