کد خبر: 31757
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 14:34

داخلی

»

اخبار کتاب

برپایی گالری عکس «یادگار ماندگار» در البرز

منبع : لیزنا
گالری عکس یکصدو ده پیشکسوت اهل قلم در نگارخانه سیروس قائم مقامی استان البرز برپا می شود.
برپایی گالری عکس «یادگار ماندگار» در البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي خانه كتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز‌ با همکاری موسسه خانه کتاب، گالري عكس يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم را در نگارخانه سیروس قائم مقامی استان البرز برپا مي كند.

پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم توسط اميد طاري‌فرد، عكاس تهيه شده اند و به همت موسسه خانه كتاب در كتابي تحت عنوان «يادگار ماندگار» ثبت شده اند؛ در اين اثر عكس‌هايي از پيشكسوتان اهل قلم كه در زمان تهيه آن در قيد حيات بوده‌اند، همراه با چكيده اي از زندگينامه و معرفي آثار آنها ارائه شده است.

اين مجموعه عكس‌ها تاكنون در موزه هنرهاي معاصر فلسطين، مركز همايش هاي كتابخانه ملي، نمايشگاه بين‌المللي كتاب پكن، پرديس سينمايي ملت و فرهنگسرای بهمن در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته اند و قرار است در استان های دیگر نیز به نمایش گذاشته شود.

گالري عكس «یادگار ماندگار» پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم، فردا 30 آبان ماه در نگارخانه سیروس قائم مقامی افتتاح می شود و علاقمندان می توانند از 30 آبان ماه الی 10 آذر از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید به نشانی خیابان شهید مطهری،نبش شاهد۲،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: