کد خبر: 31802
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 آذر 1396 - 09:16

داخلی

»

اخبار کتاب

کاغذ باطله هایی که تبدیل به کتاب برای کودکان بیمار شد

منبع : لیزنا
پویشگران اجتماعی عضو انجمن طرفداران توسعه انزلی، با فروش کاغذ باطله و کتاب های کهنه اهدایی، 100 جلد کتاب کودک برای کتابخانه کودک بیمارستان شهید بهشتی این شهر تهیه کردند.
کاغذ باطله هایی که تبدیل به کتاب برای کودکان بیمار شد

به گزارش لیزنا، با توجه به اهمیت گسترش «کتاب درمانی»، پویشگران اجتماعی عضو انجمن طرفداران توسعه انزلی با جمع آوری نزدیک به سه تن کتاب، دفتر و کاغذهای باطله از مدارس طی تابستان امسال بخشی از عواید حاصل از فروش آن را به کتابخانه کودک بیمارستان شهید بهشتی انزلی اختصاص دادند.

به گزارش لیزنا، غله زاری از فرهنگیان بازنشسته و از اعضای این پویش توضیح داد: با توجه به توقف کار پیمانکار بازیافت شهر به این فکر افتادم که از مدارس و دانش آموزان بخواهم این کتاب ها و کاغذ های باطله خود را در جعبه های کوچک قابل حمل در اختیار من قرار دهند.

وی افزود: خوشبختانه سراساز، مدیر دبیرستان غیر دولتی مهرگان یک انبار کوچک در فضای مدرسه در اختیار من گذاشت و من کم کم کاغذ هایی را که از مدارس، خانواده ها، دانشجویان و حتی بعضی ادارات به من سپرده می شد در آنجا انبار کرده و در چند مرحله به کارگاه های بازیافت کاغذ فروختم .

وی با اشاره به خرید و اهدای 100 جلد کتاب به کتابخانه کودک بیمارستان شهید بهشتی، گفت: هدف ما ایجاد کتابخانه های کوچک در اماکن عمومی است و این کار را از بیمارستان شهر آغاز کردیم.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: