کد خبر: 31808
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 آذر 1396 - 14:28

داخلی

»

اخبار کتاب

«سنگی كه نیفتاد» نقد می شود

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «سنگی که نیفتاد» جمعه (۳آذرماه) در سرای ناشران قم برگزار می شود.
«سنگی كه نیفتاد» نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب «سنگی كه نیفتاد» نوشته محمد علی ركنی جمعه (۳آذرماه) با حضور نویسنده كتاب، مجید اسطیری و حمید بابایی در سرای ناشران قم برگزار می شود.

رمان «سنگی كه نیفتاد»  ماجرای مردی است كه به علت مرگ همسرش و مصائب دیگر ایمان خود را از دست می دهد و با این مساله تا آخر رمان دست و پنجه نرم می كند. این رمان به ماجرای نذری كه همسر این مرد داشته می پردازد كه مرد پس از درگذشت همسرش در مسیر ادای این نذر قرار می گیرد.

رمان «سنگی كه نیفتاد» اولین رمان محمدعلی ركنی است كه منتشر می شود، این رمان برگزیده جایزه داستان نویسی طلاب نیز بوده است

در بخشی از این رمان آمده است: «ژس را بیرون آورده ام. این یكی سوزاندنش سخت است، واژه هایی كه حبیبه انتخاب كرده و نوشته روی آن عمق داده اند به بیابان، به خودش، به من. فندك را روشن می كنم، نباید تردید كنم. این ژس ها بماند برای كه؟ دستم می لرزد. شعله را نزدیك می برم. اول جاده آتش می گیردف بعد حبیبه، بعد من، بعد شعری كه روی ژس آسمان است ...».

 

 علاقمندان برای حضور در نشست نقد و بررسی رمان «سنگی كه نیفتاد» می توانند روز جمعه ( سوم آذرماه) ساعت ۱۶ به سرای ناشران قم واقع در بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: