کد خبر: 31838
تاریخ انتشار: شنبه, 04 آذر 1396 - 09:21

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام وزیر ارشاددر پی افتتاح کتابخانه توران میرهادی در روستای آگریقاش در مهاباد

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گشایش کتابخانه مرحوم توران میرهادی در روستای آگریقاش شهرستان مهاباد پیامی صادر کرد که از سوی مرضیه مرآت نیا مشاور وزیر در امور بانوان قرائت شد.
پیام وزیر ارشاددر پی افتتاح کتابخانه توران میرهادی در روستای آگریقاش در مهاباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام سیدعباص صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

خوشوقتم که کتابخانه روستای آگریقاش شهرستان مهاباد به نام بانوی عرصه فرهنگ و ادب سرزمین ایران، شادروان سیده توران میرهادی مزین است، استاد ادبیات کودکان، صاحبنظر آموزش و پرورش و از چهره های تاثیرگذار و مبتکر در عرصه تعلیم و تربیت ایران که کارنامه تلاش های صادقانه اش بر دوستداران و فعالان عرصه ادبیات کودک پوشیده نیست.

افتتاح کتابخانه در این روستا نشان دهنده اهمیت کتاب و توجه به آن در تعالی اندیشه و رشد فکری جامعه و تحکیم تعاملات اجتماعی و فرهنگی در پرتو کتاب و کتابخوانی نزد ایرانیان، به ویژه اهالی فرهنگ دوست مهاباد است.

همچنین بسیار شادمانم که در کنار دیگر نهادهای این خطه از میهن فرهنگ مدارمان، نهادی فرهنگی و آموزشی به همت سازمانی مردم نهاد و غیر دولتی که بخش عمده دست اندرکاران و اعضای آن از زنان فرهیخته این سرزمین هستند، در پاسخ به نیاز فرهنگی مردم در زمینه دانش اندوزی و کسب معرفت تاسیس می شود.

تردیدی نیست که با آغاز به کار این کتابخانه، بانوان روستا بیش از گذشته با حوزه های فرهنگی و آموزشی آشنا خواهد شد و در ترویج کتابخوانی و فعالیت های موثر برای خانواده ایفای نقش خواهند کرد.

 

از خداوند متعال توفیقات روزافزون عزیزان را مسالت دارم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: