کد خبر: 31891
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 آذر 1396 - 14:58

داخلی

»

اخبار کتاب

تن‌تن و سند باد با تقریظ رهبری به چاپ  سی ام رسید

منبع : لیزنا
 کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشته محمد میرکیانی در نوبت چاپ سی ام در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
تن‌تن و سند باد با تقریظ رهبری به چاپ  سی ام رسید

به گزارش روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب تن‌تن و سندباد را می‌توان یک کتاب استراتژیک در حوزه ادبیات نوجوان به‌شمار آورد. این کتاب که در سال ۱۳۷۰ نگارش شده است، با نگاهی دقیق و نافذ مسئله نوظهور زمان خود را به عنوان موضوع و هسته اصلی داستان برگزیده است. هدف نویسنده از خلق چنین داستانی، پرداخت استعاری و غیرمستقیم به مسئله «تهاجم فرهنگی» غرب به شرق است. جالب آنکه در ابتدای دهه هفتاد، مسئله تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل رؤیت برای همگان نبود و حتی علی‌رغم تأکیدات فراوان رهبرانقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود...

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشته محمد میرکیانی را در نوبت چاپ سی ام، شماره‌گان 4400نسخه و قیمت 10000تومان روانه بازار کتاب نمود.

 

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: