کد خبر: 32072
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی كتاب «افكار پنهان ایرانیان» با حضور رایزن فرهنگی پاكستان

منبع : لیزنا
کتاب «افکار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» با حضور برج‌لال دوسانی؛ رایزن فرهنگی پاکستان در ایران نقد و بررسی می‌شود.
بررسی كتاب «افكار پنهان ایرانیان» با حضور رایزن فرهنگی پاكستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، نشست معرفی و بررسی كتاب «افكار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» دوشنبه (۲۰ آذرماه) با حضور محمدبقایی(ماكان)، برج‌لال دوسانی، رایزن فرهنگی پاكستان  و محمد حسن مقیسه  برگزار می شود.

كتاب «افكار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» درباره سه موضوع مهم در مورد زندگی اقبال لاهوری نوشته شده است. بررسی زندگینامه، معرفی آثار، سبك ادبی، جهان بینی و افكار اقبال ، معرفی فرهنگ و تمدن مردم ایران و توانایی های ایران بزرگ و ویژگی های زبان فارسی سه مبحثی است كه در این كتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

در كتاب افكار پنهان ایرانیان به منظور معرفی ایران بزرگ به شش موضوع دین، علم، فلسفه و كلام، حكمت و عرفان، اخلاق و ادب، هنر و ادبیات توجه شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌‌توانند دوشنبه (۲۰ آذرماه) ساعت 16 تا 18  به سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه‌نصیر، پلاك ،۲ طبقه همكف مراجعه كنند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: