کد خبر: 32096
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 آذر 1396 - 10:27

داخلی

»

اخبار کتاب

شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی را با موضوع «خلق ایده برای پی‌نما (کمیک‌استریپ) و ترویج خواندن» برگزار می‌کند.
شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، علی‌اکبر زین‌العابدین و فربدد محبوب، مهمانان شصت و ششمین نشست ترویج خواندن کتابخانه مرجع کانون خواهند بود تا از تجربیات خود در زمینه خلق کمیک‌استریپ و چرایی نیاز کودکان و نوجوانان به انواع کمیک‌استریپ سخن بگویند.

شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

محل برگزاری: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید شامران، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری

حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد و رایگان است.

 

كتابخانه مرجع كانون، كتابخانه‌ای تخصصی است كه درباره ادبیات، هنر و تعلیم و تربیت با موضوع محوری كودك و نوجوان فعالیت می‌كند. کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۸ آغاز به کار کرده است. در سال ۱۳۷۰ آیین نامه كتابخانه مرجع تدوین شده است  و از آن تاریخ با محور قرار دادن ادبیات و هنر كودكان و نوجوانان منابع خود را سازماندهی و گردآوری كرده است. از جمله برنامه‌های این کتابخانه، برگزاری سلسله نشست‌های ترویج کتابخوانی است که آخرین دوشنبه هر ماه برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: