کد خبر: 32098
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 آذر 1396 - 10:45

داخلی

»

اخبار کتاب

فروش نمایشگاه‌های استانی کتاب در 4 ماه گذشته

خرید بالغ بر20 میلیارد تومان کتاب از سوی بازدیدکنندگان

منبع : لیزنا
 در چهار ماه گذشته 11 نمایشگاه استانی کتاب توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار شده است که مبلغ 19 میلیارد و 520 میلیون تومان کتاب توسط بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ها خریداری گردیده است.
خرید بالغ بر20 میلیارد تومان کتاب از سوی بازدیدکنندگان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اولین نمایشگاه استانی کتاب درسال جاری، نوزدهم شهریور، در استان البرز برپا شد.استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، کرمانشاه، اردبیل و فارس دیگر استان‌هایی هستند که در این مدت میزبان ناشران منتخب از سراسر کشور شدند.

نمایشگاه کتاب استان آذربایجان شرقی تا کنون رکورد‌دار فروش ، در جمع استان‌های دیگر است. در این نمایشگاه، 6 میلیارد و 200میلیون تومان کتاب از سوی بازدیدکنندگان خریداری شد. نمایشگاه کتاب استان فارس با فروشی بالغ بر 4 میلیارد و 580 میلیون تومان پراستقبال ترین نمایشگاه بعد از استان آذربایجان شرقی است.

نمایشگاه‌های استان گلستان و چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه  هر کدام با فروش 1 میلیارد و 650 میلیون تومان و 1میلیارد و 450 میلیون تومان و ا میلیارد و 328 میلیون تومان کتاب در جایگاه های بعدی این آمار قرار دارند.

 

با توجه به برگزاری بیش از 10 نمایشگاه دیگر تا پایان سال، پیش‌بینی می‌شود آمار فروش نمایشگاه‌های استانی کتاب امسال به مرز 50 میلیار تومان برسد که اتفاقی بی‌سابقه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: