کد خبر: 32102
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 آذر 1396 - 15:02

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان پائیزه كتاب در مراكز استان ها تا ۲ روز دیگر

فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه كتاب در پائیزه كتاب

منبع : لیزنا
با باقی ماندن تنها دو روز تا پایان طرح پائیزه کتاب در مراکز استان ها بیش از ۵۰۰ هزار نسخه کتاب به بیش از ۲۱۲ هزار نفر فروخته شد. این طرح در مراكز بیست استان تا ۲۲ آذرماه و در شهرستان ها و مراكز یازده استان تا دوم دی همچنان ادامه دارد.
فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه كتاب در پائیزه كتاب

به گزارش لیزنا روابط عمومی خانه كتاب، طرح پائیزه كتاب در تهران و مراكز ۲۰ استان  تا  دو روز دیگر به پایان می رسد اما در مراكز استان های سیستان و بلوچستان، كهگیلویه و بویراحمد، ایلام، كردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، لرستان و سمنان تا دوم دی ماه همچنان به كار خود ادامه می دهد.

كتابفروشی های «پردیس كتاب» از خراسان رضوی، «نشرثالث» از تهران، «شهركتاب ساری» از ساری، «شهركتاب مركزی» از تهران، «نمایشگاه و فروشگاه محام» از اهواز، «شهر كتاب رشت» از رشت، «رشد(شعبه نادری)» از اهواز، «كتاب آبان» از خراسان رضوی، «رشد» از اهواز، «شهركتاب هفت حوض» از تهران از بین ۸۲۴ كتابفروشی تاكنون جزو پرفروش ترین كتاب فروشی های طرح پائیزه كتاب شناخته شدند.

استان های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، فارس، كردستان، كرمان، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد از بین ۳۱ استان مشاركت كننده در طرح پائیزه كتاب در فهرست برترین استان ها به لحاظ مشاركت تعداد بالایی از كتابفروشان قرار گرفتند.

 

طرح «پائیزه كتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست... » از دوم آذرماه  آغاز شده است. علاقه مندان و خریداران كتاب با همراه داشتن كارت ملی می توانند با مراجعه به كتابفروشی های عضو طرح از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: