کد خبر: 32148
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1396 - 12:42

داخلی

»

اخبار کتاب

برپايي اختتاميه چهاردهمين دوره جشنواره «نقد كتاب»

منبع : لیزنا
 آئین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره «نقد کتاب» با معرفی صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر، دوشنبه (۲۷ آذرماه )برگزار می‌شود.  
برپايي اختتاميه چهاردهمين دوره جشنواره «نقد كتاب»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي خانه كتاب، برگزيدگان و شايستگان تقدير چهاردهمين دوره جشنواره «نقد كتاب» در گروه هاي كليات و اطلاع‌رساني، ميراث‌پژوهي، فلسفه، كلام و عرفان، روانشناسي و علوم تربيتي، فقه و حقوق، قرآن و حديث، اخلاق، علوم ‌اجتماعي، زبان، علوم و فنون، هنر، ادبيات فارسي، ادبيات داستاني، شعر معاصر، ادبيات عربي، تاريخ و جغرافيا، ايران و اسلام و كودك و نوجوان طي آئيني در روز (دوشنبه ۲۷ آذرماه)  معرفي مي شوند.

 

آئين اختتاميه چهاردهمين دوره جشنواره «نقد كتاب» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوشنبه( ۲۷ آذرماه)، در سالن همايش‌هاي پژهشكده فرهنگ، هنر و معماري واقع در خيابان انقلاب اسلامي، بين فلسطين و چهارراه وليعصر(ع)، خيابان برادران مظفرجنوبي برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: