کد خبر: 32155
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1396 - 16:40

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستين جشنوارۀ ملي «كتاب نابينايي و كم‌بينايي» فراخوان داد

منبع : لیزنا
نخستین جشنوارۀ ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» در اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.
نخستين جشنوارۀ ملي «كتاب نابينايي و كم‌بينايي» فراخوان داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي خانه كتاب، انجمن نابينايان ايران با همكاري موسسۀ خانه كتاب، معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، سازمان بهزيستي كشور، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و انجمن علمي و آفرينش‌هاي هنري معلولين ايران، با هدف ارج نهادن به تلاش و كوشش نويسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان و پديدآورندگان آثار مكتوب با موضوع نابينايي و كم‌بينايي و همچنين نابينايان و كم‌بينايان اهل قلم، نخستين جشنواره ملي نابينايي و كم‌بينايي را در اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار مي‌كند.

از پديد آورندگان و ناشران دعوت مي‌شود بر اساس شرايط زير آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند:

•  آثار نابينايان و كم‌بيناياني كه در ۲۰ سال گذشته، از اول فروردين ۱۳۷۶ تا پايان آذر ۱۳۹۶، در قالب كتاب، تاليف و ترجمه منتشر شده‌است و

•  آثار همۀ نويسندگان و مترجمان كه با موضوع نابينايي و كم‌بينايي (نابينايان و كم‌بينايان) در ۲۰ سال گذشته ، از اول فروردين ۱۳۷۶ تا  پايان آذر ۱۳۹۶، منتشر شده‌است.

گفتني است، براي پديدآورندگان نابينا يا كم‌بينا، ارسال گواهي يا كارت معلوليت بينايي (برابر اصل) الزامي است و سه نسخه از هر عنوان اثر بايد به دبيرخانه نخستين جشنوارۀ ملي «كتاب نابينايي و كم‌بينايي» ارسال شود.

علاقمندان براي شركت در اين جشنواره تا ۱۸ دي ماه فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به نشاني: تهران ـ خيابان شهيد كلاهدوز (دولت) خيابان حاج آقا ميري ـ خيابان حسن تاش ـ پلاك ۱۴ ارسال كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه الكترونيكي جشنوارهاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدمراجعه و يا با شماره تلفن هاي ۲۲۵۶۰۲۵۵-۲۲۵۶۰۰۶۰ الي ۶۱ تماس بگيرند.

آيين پاياني و معرفي آثار برگزيده در هفته اول اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار مي‌شود.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: