کد خبر: 32161
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آذر 1396 - 09:03

داخلی

»

اخبار کتاب

در بخش جنبی نمایشگاه کتاب بوشهرصورت گرفت

رونمایی و جشن امضاء کتاب «چه شکل‌های گوناگونی دارد عشق» با حضور مؤلف

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی و جشن امضاء کتاب «چه شکل‌های گوناگونی دارد عشق» یادنامه منوچهر آتشی با حضور مؤلف کتاب در بخش جنبی نمایشگاه کتاب بوشهر برگزار شد.
رونمایی و جشن امضاء کتاب «چه شکل‌های گوناگونی دارد عشق» با حضور مؤلف

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و نویسنده کتاب در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب به عنوان رویداد فرهنگی در استان باید به‌عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته شود و نهادهای مرتبط، سازمان‌ها و ادارات به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا فعالیت‌های نمایشگاه با همدلی پیش رود.

 محمدجواد حق‌شناس در ادامه به پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و افزود: انتخاب ٤ شهر از بوشهر در جمع ٢٠ نامزد نهایی پایتخت کتاب ایران در سال گذشته اتفاقی است که باید به آن نگاه ریشه‌ای کرد.

 وی اظهار داشت: درگذشته افراد فرهیخته و فرهنگی بزرگی در استان بوشهر بوده‌اند که هرکدام در رشته‌های مختلفی صاحب‌نظر بوده‌اند و از آن‌ها مشاوره می‌گرفتند. منوچهر آتشی بیش از ٥ دهه در حوزه کتاب، شعر، مطبوعات و پژوهش فعالیت کرده و به تربیت و پرورش شاگردان زیادی پرداخته است.

 در این مراسم با حضور محمدجواد حق‌شناس، نویسنده کتاب، محمدمهدی احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کتاب «چه شکل‌های گوناگونی دارد عشق» یادنامه منوچهر آتشی رونمایی شد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر تا ٢٨ آذرماه از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: