کد خبر: 32186
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آذر 1396 - 15:21

داخلی

»

اخبار کتاب

سفر چهار فصل کتاب به هفت استان کشور

منبع : لیزنا
طرح چهار فصل کتاب با عنوان «سفر کتاب» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برخی استان‌های کشور آغاز شده است.
سفر چهار فصل کتاب به هفت استان کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طرح چهار فصل کتاب به منظور معرفی کتاب‌های مناسب ناشران کودک و نوجوان و با هدف ترویج و توسعه‌ فرهنگ کتاب‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

 در گروه اول اجرای این طرح استان‌های بوشهر، آذربایجان غربی، گیلان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی از 4 آذر تا 25 دی96 میزبان برنامه‌ی «سفر کتاب» شده‌اند و در ادامه نیز از دوم بهمن تا پایان سال این رویداد فرهنگی در استان‌های خراسان جنوبی و فارس اجرا می‌شود.

 بر اساس این خبر در این طرح کتاب‌های منتشر شده در سال 95 از سوی ناشران کودک و نوجوان که در کمیته‌ی بررسی و انتخاب کانون موفق به دریافت نمره‌ی خوب و عالی شده‌اند به مراکز استان‌ها ارسال می‌شود تا در قالب برپایی نمایشگاه‌هایی در مراکز کانون و مدارس سطح شهر این آثار معرفی و مورد نقد و بررسی مخاطبان نیز قرار گیرد.

 بر همین اساس در طرح سفر کتاب امسال تعداد 207 عنوان کتاب و تولیدات چندرسانه‌ای (فیلم، تاتر، کتاب گویا) از ناشران مختلف حوزه کودک و نوجوان و 45 عنوان از تولیدهای انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اداره‌کل کانون در استان‌های میزبان ارسال شده است.

 هم‌چنین ایجاد امکان خرید متمرکز در استان‌ها برای مخاطبان و اولیای تربیتی با شناخت بیشتر از کتاب‌های برگزیده کمیته‌ی بررسی و انتخاب کتاب کانون از دیگر اهداف این طرح عنوان شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: