کد خبر: 32255
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 آذر 1396 - 16:18

داخلی

»

اخبار کتاب

«داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» به چاپ رسید

 زنان استثنایی جهان را بهتر بشناسیم

منبع : لیزنا
کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» نوشته النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو با ترجمه امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی توسط نشر نو برای گروه سنی نوجوانان به چاپ رسید.
 زنان استثنایی جهان را بهتر بشناسیم

به گزارش لیزنا، از مریم میرزاخانی همواره به عنوان یک زن استثنایی ایرانی یاد شده است. زمانی که این ریاضیدان برجسته ایرانی چندی پیش درگذشت، جامعه ایرانی را بسیار اندوهگین کرد.

زنان استثنایی چه در ایران و جهان کم نیستند. کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» تعدادی از زنان استثنایی جهان که مریم میرزاخانی هم یکی از آنان است را به نوجوانان معرفی می‌کند. در این کتاب داستان کوتاه یک صفحه‌ای زندگی و فعالیت‌های این بانوان به همراه تصویرگری‌های هوشنگ اکبرزاده روایتی ساده و مختصر از زندگی خارقالعاده و استثنایی این زنان به مخاطب می‌گوید.

در این کتاب زنانی مانند آسترید لیندگرن، نویسنده، الیزابت اول، ملکه، برندا چپمن، کارگردان، جین آستین، نویسنده، جین گودال، میمون شناس، رزا پارکس، فعال حقوق مدنی، کلئوپاترا، فرعون، مارگارت تاچر، نخست‌وزیر، ملاله یوسف‌زای، فعال حقوق بشر، ماری کوری، دانشمند و بسیاری دیگر معرفی می‌شوند.

 

این کتاب با چاپی نفیس و کیفیتی بالا با قیمت بیست و پنج هزار تومان در شمارگان هزار و 500 نسخه توسط نشر نو به چاپ رسیده است.  

آناهید نوری
|
United Kingdom
|
1398/03/04 - 20:45
0
0
من این کتاب را گرفتمو دیدم بهترین کتاب دنیا است
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: