کد خبر: 32431
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 دی 1396 - 08:25

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی به سولات مذهبی کودکان پاسخ می دهد

منبع : لیزنا
 انتشارات قدیانی مجموعه 14 جلدی کودکان می‌پرسند اثر غلامرضا حیدری ابهری را منتشر کرد.
قدیانی به سولات مذهبی کودکان پاسخ می دهد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، هر كودكی با فطرت خدایی و خداجویی به دنیا می آید و با قرار گرفتن در یك محیط اجتماعی و خانوادگی مذهبی بر شدت آن افزوده می شود. كودكان در سیر تحولی رشد خود، حدود 4 سالگی، به مرحله نسبی درك مفهوم ها می رسند و از توانایی عملكرد نمادی و خلاقیت ذهنی گسترده تری برخوردار می شوند. در همین سنین (7-4) است كه بارش ذهنی و موج سؤالات آنها زبانه می كشد و والدین و مربیان را غافلگیر می سازند.

 

 یكی از سؤالات مهم زیاد كودكان درباره خدا، چگونگی و كجایی خدا و ... است.

 

 غلامرضا حیدری ابهری در این کتاب‌ها سعی کرده به سوالات رایج کودکان درباره‌ی خدا، دعا، نماز، مسجد، پیامبران، قرآن، خوبی‌ها، بدی‌ها، فرشته‌ها، امامان، مرگ، قیامت، جهنم و بهشت پاسخ دهد.

 

 کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب 14 جلدی «کودکان می‌پرسند» اثر غلامرضا حیدری ابهری را در نوبت اول چاپ، تیراژ 2هزار و 200 نسخه و قیمت 8هزار و 500 تومان روانه‌ بازار کتاب نمود.

 

 برای تهیه این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: