نمایشنامه لابی نقد و بررسی می شود

هفتمین نشست تئاتر کاغذی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­ شود.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در  هفتمین نشست تئاتر کاغذی نمایش نامه لابی نوشته آرش عباسی معرفی، با حضور آرش عباسی، علی جعفری و بهزاد صدیقی نمایش­نامه­خوانی و نقد و بررسی می­شود.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ دی ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می ­شود، مهتاب ناصری، عادل بیک­زاه، هایده حسین ­زاده، رضا چوبینه به کار گردانی رضا چوبینه نقش ­خوانی می­ کنند.

این گزارش در ادامه می­افزاید: داستان این نمایش­نامه درباره شخصی به نام راضیه هاشمی قهرمان جودوی زنان ایران است که اکنون در یکی از مسابقات آسیایی به سر می­برد و قرار است بازی فینال را برگزار کند؛ اما ناگهان تصمیم می­گیرد از مسابقه دادن انصراف دهد. اما تصمیم گیرنده نهایی او نیست. به همین دلیل فردی به نام حیاتی با او دیدار می­ کند تا دلایلش را بشنود و ...

بر اساس این گزارش، نمایش­نامه لابی نوشته آرش عباسی در بخش چشم ­انداز بیست و نهمین جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و به عنوان نمایش­نامه برگزیده این بخش انتخاب و معرفی شد و سپس در سال ۱۳۹۴ در ۵۰ صفحه قطع رقعی با شمارگان ۵۵۰ نسخه توسط نشر عنوان به قیمت ۵هزار تومان در دسترس علاقه­مندان قرارگرفت.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست­های تئاتر کاغذی، نمایش­نامه­های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می­گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت­آباد نوشته محمد مساوات و بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماه نوشته مهدی میرباقری و برف زمین را گرم می­کند نوشته مریم منصوری معرفی، نمایش­نامه­خوانی و بررسی شده­بود.

گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه­ های منتشرشده جدید ایرانی ماه یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­ شود.

علاقه­مندان برای شرکت در این نشست می ­توانند در تاریخ یادشده به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.