کد خبر: 32638
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1396 - 09:47

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور مسئولان وزارت نیرو برگزار می‌شود

نقد و بررسی کتاب «ياريگری گروداران در حکمرانی فراگير آب»

منبع : لیزنا
کتاب «ياريگری گروداران درحکمرانی فراگير آب» روز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵ با حضور مسئولان وزارت نیرو در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «ياريگری گروداران در حکمرانی فراگير آب»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این برنامه، هدایت فهمی، معاون مدیـر کل دفتر بـرنـامه‌ریزی کلان آب و آبفا، مهندس تقی عبادی، مدیرکل دفتر استانداردهای فنی، مهندسی، اجتماعی، زيست محيطی آب و آبفای وزارت نیـرو،مهندس محمد درویش، عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و مدیرکل سابق دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست،هادی ویسی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علم محیطی دانشگاه شهید بهشتی به همراهحمیدرضا درودیان، مترجم کتاب، درخصوص موضوع این کتاب و نحوه کاربست دستاوردهای آن در حکمرانی آب در ایران سخنرانی خواهند کرد.

کتاب «ياريگری گروداران درحکمرانی فراگير آب» که توسط سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی سازمان ملل تدوین شده است، مثال‌های ارزشمندی از مديريت منابع آب از جمله: منابع آب زير زمينی، تالاب‌ها،رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها همراه با تحلیلی جامع ارائه می‌کند.

از عموم پژوهشگران و سیاستگذاران حوزه فرهنگ و محیط زیست دعوت می‌شود در این برنامه شرکت کنند.

 

کتاب «ياريگری گروداران درحکمرانی فراگير آب» با ترجمهحمیدرضا درودیان، به‌تاز‌گی از سوی پژوهشگاهفرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: