کد خبر: 32640
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1396 - 13:00

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب به مناسبت درگذشت حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی

منبع : لیزنا
 مدیر عامل خانه کتاب با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی از ناشران و کتابفروشان معتبر و پیشکسوت بازار تبریز را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب به مناسبت درگذشت حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، در متن پیام مجید غلامی جلیسه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی آمده است: «خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی از  ناشران و كتابفروشان معتبر و پیشكسوت بازار تبریز، جامعه ناشران و كتابفروشان ایران را در غمی عمیق فرو برد.

حاج سید هادی بنی هاشمی تبریزی سال ها به گسترش ادب و فرهنگ در این سامان همت گماشت و بار فرهنگ و ادب و علم یك شهر را به دوش كشید. فقدان او برای جامعه كتابخوان تبریز ضایعه ای بزرگ خواهد بود و جامعه كتابخوان تبریز نام او را همیشه به عنوان یك خدمتگذار صدیق عالم كتاب به یاد خواهند داشت و یك عمر تلاش پرثمر او را در نشر و اشاعه فرهنگ این مرز و بوم ارج خواهند گذاشت.

 

اینجانب فقدان این شخصیت شایسته را  به خانواده محترم ایشان وجامعه كتابفروشان و ناشران و جامعه روحانیت تبریز  تسلیت می گویم و از خداوند منّان برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم. »

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: