کد خبر: 32700
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 دی 1396 - 09:42

داخلی

»

اخبار کتاب

از سوی خانه كتاب

گرامیداشت محسن جعفری مذهب حقیقی برگزار می شود

منبع : لیزنا
 آیین گرامیداشت زنده یاد محسن جعفری مذهب حقیقی به مناسبت سالروز تولد این تاریخ پژوه و ایران شناس یک شنبه (اول بهمن ماه ) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
گرامیداشت محسن جعفری مذهب حقیقی برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، به مناسبت سالروز تولد زنده یاد محسن جعفری مذهب آیین گرامیداشتی یك شنبه( اول بهمن) با حضور علاقمندان در سرای اهل قلم برگزار می شود.

در این آیین، كتاب «میراث حقیقی (مجموعه مقالات دكتر محسن جعفری مذهب حقیقی)» كه به كوشش مجتبی تبریزی نیا و اعظم هدایتی گردآوری شده است، رونمایی می شود.جعفری‌مذهب متولد رشت و دارای مدرك كارشناسی تاریخ از دانشگاه تهران، كارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی مشهد و دكترای تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی بود.

وی در كارنامه كاری خود «تاریخ ایران در دوره مغولان و تیموریان»، «آسیای مركزی»، «اسناد فارسی»، «نسخه‌های خطی»، «نسخه‌شناسی» و «سكه‌شناسی» را ثبت كرده و كتاب «تاریخ‌شناسی» را تالیف كرده است.

محسن جعفری مذهب، شانزدهم مهرماه سال جاری در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

 

علاقمندان برای حضور در آیین گرامیداشت محسن جعفری مذهب حقیقی می توانند یك شنبه(  اول بهمن) ساعت ۱۵ تا ۱۷ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك ۲ مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: