کد خبر: 32778
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 بهمن 1396 - 11:32

داخلی

»

اخبار کتاب

«ایرانی از نگاه دیگری» بررسی می شود

منبع : لیزنا
 معرفی و بررسی کتاب «ایرانی از نگاه دیگری» چهارشنبه، ۴ بهمن ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
«ایرانی از نگاه دیگری» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، نشست معرفی و بررسی كتاب «ایرانی از نگاه دیگری؛ منطق فهم فرهنگ ایران در سفرنامه ها» (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) با حضور  جبار رحمانی،  حسین میرزایی و شهرام یوسفی فر در سرای اهل قلم برگزار می شود.

كتاب «ایرانی از نگاه دیگری؛ منطق فهم فرهنگ ایران در سفرنامه ها»حاصل نوشتارهایی است كه از سال ۱۳۸۳ به‌واسطۀ شروع پژوهشی در زمینۀ سفرنامه‌ها شكل گرفت. بازبینی و بازآرایی این نوشتارها، در نهایت در قالب این كتاب ارائه شده است و نویسندگان كتاب سعی كرده اند نگاه جدیدی به سفرنامه‌ها و مدل فهم و تحلیل آنها داشته باشند؛ نگاهی كه فارغ از اتهام غرض‌ورزی یا تعصب باشد. برای این كار از سنت «هرمنوتیك گادامری» استفاده كرده‌اند.

 

علاقه‌مندان برای حضور در  نشست معرفی و بررسی كتاب «ایرانی از نگاه دیگری»  می‌توانند(چهارشنبه ۴ بهمن ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر شماره دو مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: