کد خبر: 32923
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 بهمن 1396 - 09:00

داخلی

»

اخبار کتاب

کتابی که به کودکان یاد می‌دهد با خواهر خود چگونه رفتار کنند

منبع : لیزنا
 کتاب  «من خواهر بزرگ‌ترم»، اثر  جوانا کول با ترجمه مهدیه صمدی در نوبت چاپ دوم منتشر شد.
کتابی که به کودکان یاد می‌دهد با خواهر خود چگونه رفتار کنند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، در معرفی این کتاب آمده است: وقتی یک بچه جدید به خانواده اضافه می‌شود، فرزند بزرگ‌تر به توجه، محبت و آرامش بیشتری نیاز دارد تا بتواند شرایط جدید را بهتر و راحت‌تر قبول کند. در این کتاب، راه‌هایی نشان داده شده که به فرزند بزرگ‌تر خانواده کمک می‌کند تا نقش جدیدش را در خانه آسان‌تر بپذیرد و به پدر و مادر در غذا دادن به نوزاد و مراقبت از او و عوض کردن پوشک کمک کند و بداند وقتی نوزاد گریه می‌کند حتما چیزی او را آزار می‌دهد پس بهتر است مهربانانه او را بغل کند و ببیند چه چیز او را ناراحت کرده است.

همچنین پدر و مادرها، غیرمستقیم یاد می‌گیرند برای بچه بزرگ‌تر، بیشتر وقت بگذارند و در حضور بچه جدید به او محبت کنند تا او متوجه شود یکی از اعضای مهم خانواده است. پدر و مادر باید به او اطمینان دهند که هنوز او را چون قبل دوست دارند و احساس‌شان نسبت به او عوض نشده و او را باگفتن جمله‌هایی جون «خیلی خوب است که تو مهربان هستی یا ممنونم که پوشک را آوردی، خیلی کمک بزرگی کردی تشویق کنند.»

در کتاب«من خواهر بزرگ‌ترم» غیرمستقیم از پدر و مادرها خواسته شده تا با فرزند بزرگ‌تر خود از این‌که نوزاد محدودیت‌هایی دارد و نمی‌تواند با او بازی کند بگویند و از این‌که چگونه می‌توانند با یک نوزاد ارتباط برقرار کنند.

«من خواهر بزرگ‌ترم» نوشته جوانا کول با ترجمه مهدیه صمدی قانع از سوی انتشارات قدیانی در نوبت چاپ دوم،  1هزار و 650 نسخه و قیمت ۵هزار تومان منتشر شد..

 

براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه‌ بر مراجعه به كتاب‌فروشي‌هاي معتبر سرار كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه‌بر اين با مطالعه‌ی اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه ی فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز باخبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: