کد خبر: 33065
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1396 - 10:46

داخلی

»

اخبار کتاب

مهر اندیش داستان همسر پنهان شاهزاده روسی را منتشر کرد

منبع : لیزنا
کتاب «همسر پنهان» نوشته گیل پُل با ترجمه پگاه منفرد و ویراستاری مهدی سجودی مقدم توسط انتشارات مهر اندیش وارد بازار کتاب ایرن شد.
مهر اندیش داستان همسر پنهان شاهزاده روسی را منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات مهراندیش، در معرفی این کتاب آمده است: سرگذشت تراژیک و مرموز خانوادة رومانوف، بخصوص از آنجا که همواره مجهول و ناگفته باقی مانده، از جذابیت خاصی برخوردار است. گیل پل در رمان پرفروش خود با درج جزئيات دقیق تاریخی، داستان عاشقانة ماندگاری را در مورد دختر دوم این خانواده، تاتیانا، و یک افسر سواره‌نظام خلق می‌کند که در عین برخورداری از لذت‌های رمانی بسیار پرکشش، جزئيات تاریخی دقیقی را در مورد آن دورة تاریخی و شرایط کشور روسیه در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

گره زدن این داستان تاریخی با زمان حال و چالش‌های درونی یک زن در زندگی زناشویی‌اش و پیشبرد هم‌زمان دو داستان در گذشته و حال از دیگر جذابیت‌های این کتاب محسوب می‌شود و آن را در میان ده رمان عاشقانة برتر یواِس تودی و آمازون در سال 2016 قرار داده است.

 

این کتاب در 488 صفحه به قیمت 38هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: