کد خبر: 33101
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 بهمن 1396 - 16:28

داخلی

»

اخبار کتاب

ایلامی‌ها میزبان 268 ناشر از سراسر کشور

منبع : لیزنا
  موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از افتتاح سیصد و پنجاه و دومین نمایشگاه استانی کتاب در ایلام با حضور 268 ناشر از سراسر کشور خبر داد.
ایلامی‌ها میزبان 268 ناشر از سراسر کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از 17 تا 22 بهمن برگزار می‌شود. 268 ناشر از سراسر کشور در یک سالن و 183 غرفه 57 هزار و 767 عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

10 ناشر از استان ایلام در این نمایشگاه حضور دارند و 4 کتاب‌فروشی از شهر ایلام نیز در برگزاری نمایشگاه مشارکت دارند و تا 15 روز پس از پایان نمایشگاه بن‌های توزیعی در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد. 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

بخش فروش متمرکز با نمایش کتاب‌هایی از 40 ناشر در این دوره از نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

نشست تخصصی «گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی»، کارگاه آموزش«پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی»، تقدیر از برگزیدگان جشنواره سوگواره اربعین و رسانه، نگاهی به ادبیات داستانی معاصر ایران با حضور قاسمعلی فراست، نشست اهمیت مطالعه از دیدگاه قرآن و احادیث، نشست جایگاه و نقش امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، محفل شعر طنز با حضور سعید بیابانکی، شب شعر کردی، اجرای موسیقی محلی، نقد کتاب، نشست رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی، معرفی کتاب و نشست کتاب‌خوانی، مسابقه کتاب کودک، قصه‌گویی برای کودکان، جشن امضاء کتاب، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، اجرای نمایش خیابانی، ویژه برنامه‌های دهه فجر و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب ایلام از 17 تا 22 بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 در محل سوله اداره کل غله استان پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: