کد خبر: 33106
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 بهمن 1396 - 10:06

داخلی

»

اخبار کتاب

فهرست بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان پنج سال اخیر

منبع : لیزنا
بسته‌ نهم فهرست لاک پشت پرنده شامل بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان پنج سال اخیر منتشر شد.
فهرست بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان پنج سال اخیر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن گروه لاک پشت پرنده، این بسته به معرفی نامزدها و برندگان نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده اختصاص دارد. کتاب‌های این بسته در سال‌های مختلف نامزد کتاب سال لاک‌پشت پرنده بوده‌اند.

اولین دوره‌ اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده سال ۱۳۹۱ برگزار شد.

با دانلود این بسته به فهرست متنوعی از کتاب‌های مختلف تالیفی و ترجمه دست پیدا می‌کنید: رمان، کتاب تصویری، کتاب علمی و آموزشی و ... با موضوعات مختلفی مثل محیط زیست، دغدغه‌های کودکان و نوجوانان، کودکان و نیازهای ویژه، مسائل اجتماعی، زبان‌آموزشی، صلح و مفاهیم انسانی و ...

در این بسته علاوه بر شناسنامه و عکس روی جلد کتاب‌ها، گروه سنی، کاربرد ویژه و یادداشت کوتاهی درباره‌ی هر کتاب آمده است. در یادداشت‌ها علاوه بر خلاصه‌ی کتاب به ویژگی‌های آن اشاره شده است.

 

این بسته را  از این لینک دانلود کنید و با بهترین کتاب‌های پنج سال اخیر از نگاه گروه داوری لاک‌پشت پرنده آشنا شوید. این بسته را برای دیگران هم بفرستید و یادتان باشد معرفی کتاب‌های خوب از مهم‌ترین قدم‌های ترویج کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: