کد خبر: 33107
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 بهمن 1396 - 10:09

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی رمان «خاما» در شهر كتاب ساوه

منبع : لیزنا
رمان «خاما» با همکاری خانه کتاب و شهرکتاب ساوه پنج شنبه، ۱۹ بهمن ماه در شهر کتاب ساوه رونمایی می شود.
رونمایی رمان «خاما» در شهر كتاب ساوه

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه كتاب،  جلسه رونمایی از رمان «خاما » با همكاری خانه كتاب و شهركتاب ساوه  پنج شنبه (۱۹ بهمن ماه) با حضور  یوسف علیخانی، نویسنده كتاب در شهركتاب ساوه  برگزار می شود.

«خاما» داستانی عاشقانه دارد و ماجرایی را با محوریت مردمان كُرد مهاجر غرب ایران روایت می‌كند. علیخانی در متن كوتاهی در پشت جلد كتاب نوشته است: «خاما نباید نوشته می‌شد. یك بار یكی خیلی سال قبل او را زندگی كرد و در شبی، این راز مگو را گفت و دیگر به سخن در نیامد. لال شد و گذشت و گذشت و گذشت تا رسید به یكی كه كارش گفتن است. این كلمه‌ها امید دارند خاما زنده شود و آن راوی هم. به رقص و به رنگ رنگ  زرد و قرمز این حلفه آتش باید كه جاری شد

 

علاقمندان برای حضور در  جلسه رونمایی كتاب «خاما» می توانند پنج شنبه (۱۹ بهمن ماه) ساعت ۱۶ به شهر كتاب ساوه به نشانی ساوه، خیابان جمهوری، سه راه استقلال مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: