کد خبر: 33189
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 بهمن 1396 - 16:43

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری مسابقه کتابخوانی بین کودکان روستای رمین شهر چابهار

منبع : لیزنا
نخستین مسابقه کتابخوانی «روستای رمین» در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان بهمن ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
برگزاری مسابقه کتابخوانی بین کودکان روستای رمین شهر چابهار

به گزارش لیزنا، مسابقه کتابخوانی «روستای رمین» که برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در این روستا از مهرماه سال جاری آغاز شده بود، با مشارکت چشمگیر کودکان و نوجوانان برگزار شد. از مهر تا پایان دی ماه صدها کتاب توسط آنان مورد مطالعه، بلند خوانی، خلاصه نویسی، نقد و برسی قرار گرفت.

 نتیجه فعالیت های دانش آموزان کتابخوان مدارس مدت ۱۰ روز توسط مربیان کتابخوانی روستا مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت و  ۵۰ نفر در این رقابت برتر شناخته شدند و جوایزی به رسم یادبود به انها اهدا شد.

 مراسم پایانی این مسابقه که همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده بود با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان چابهار، معلمین مدارس روستای رمین، معتمدین، علما و روحانیت، اعضای شورای اسلامی و پرسنل دهیاری برگزار شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: