کد خبر: 33519
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 اسفند 1396 - 16:31

داخلی

»

اخبار کتاب

در آیین نکوداشت ایرج افشار

«چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
 آیین رونمایی از کتاب «کتابشناسی موضوعی-تاریخی از چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار» به مناسبت مراسم نکوداشت ایرج افشار، اولین رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، شنبه، 19 اسفندماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.
«چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار» رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ کتاب «کتابشناسی موضوعی-تاریخی از چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار؛ منتشر شده در سال های 1395-1323» تحقیق و تالیف میلاد عظیمی با همکاری موسسه خانه کتاب و کتابخانه مرکز اسناد و تامین منابع کتابخانه ای دانشگاه تهران،  شنبه (19 اسفندماه)رونمایی می شود.

کتاب «کتابشناسی موضوعی – تاریخی از نوشته ها و چاپکرده های ایرج افشار» بیش  از سه هزار و دویست صفحه شامل کتابشناسی نوشته‌ها و مقالات ایرج افشار در فاصله میان سال های 1323 تا 1395 خورشیدی است که از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شده است.

این کتاب می‌کوشد با عرضۀ فهرستی موضوعی ـ تاریخی از نوشته‌ها و چاپکرده‌های ایرج افشار به ایران‌شناسان و ایران‌شناسی کمک کند و چشم‌اندازی از گسترۀ جستجوها و پژوهش های افشار ترسیم کند تا قدر و مقدار خدمات فرهنگی او مشخص شود.

علاقمندان برای حضور در این آیین می توانند شنبه (19 اسفند ماه) ساعت 14:30 به کتابخانه مرکزی  و مرکز اسناد دانشگاه تهران به نشانی میدان انقلاب،خیابان انقلاب،پردیس مرکزی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: