کد خبر: 33747
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 اسفند 1396 - 12:02

داخلی

»

اخبار کتاب

تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی تا 24 اسفند ماه

منبع : لیزنا
مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد.
تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی تا 24 اسفند ماه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هومان حسن‌پور؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: با موافقت معاونت اجرايي نمايشگاه ثبت‌نام ناشران داخلي براي سي و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا پايان روز پنجشنبه( ٢٤ اسفندماه) تمديد شد.

وی تصریح کرد: این آخرین فرصت برای ناشران داخلی جهت ثبت نام است  و اين زمان به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تکمیل فرآیند ثبت‌نام از سوی ناشران گفت: ناشراني كه به طور ناقص ثبت‌نام کرده‎‌اند، می‌توانند در این مدت مراحل ثبت نام را تكميل کنند.  همچنین آن دسته از ناشرانی تعداد كتاب‌های آن‌ها  زير  حد نصاب است بايد ثبت نام خود را حذف و از مسير ثبت نام موقت در سامانه ثبت‌نام کنند. 

حسن‌پور با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان نیز گفت: تا صبح روز سه‌شنبه ( ٢٢ اسفندماه) تعداد 2043 ثبت‌نام در سامانه به ثبت رسیده که از آمار فوق 497 ناشر به صورت ناقص اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و باید برای تکمیل مستندات خود در بازه زمانی اعلام شده، اقدام کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: