کد خبر: 33894
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 - 10:29

داخلی

»

اخبار کتاب

موسسه نوین کتاب گویا دو کتاب چشمه را شنیدنی کرد

منبع : لیزنا
موسسه نوین کتاب گویا  دو کتاب صوتی از انتشارات چشمه با عنوان‌های «امپراتوری خورشید» اثر جی.‌جی.‌بالارد و «آداب دنیا» اثر یعقوب یادعلی را منتشرکرد.
موسسه نوین کتاب گویا دو کتاب چشمه را شنیدنی کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نوین کتاب گویا همانطور که پیشتر اعلام کرده بود، دو کتاب صوتی دیگر از انتشارات چشمه را راهی بازار کرد. «امپراتوری خورشید» اثر جی.‌جی.‌بالارد و «آداب دنیا» اثر یعقوب یادعلی هم اکنون در دسترس مخاطبین است.

امپراتوری خورشید» سبکی متفاوت در خاطره‌نویسی است و جی.‌جی.‌بالارد خاطرات خود را از جنگ جهانی دوم در قالب رمانی زیبا و شنیدنی روایت می‌کند. توانایی احسان چریکی در داستان خوانی، تجربه­ای ویژه با شنیدن این رمان رقم می ­زند.

 یعقوب یادعلی بعد از سکوتی ده ساله، با روایت اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی در فضایی پلیسی و رمانتیک، رمان نفس‌گیر «آداب دنیا» را به نگارش درآورده‌است. شنیدن این رمان با صدای گرم محمد عمرانی تجربه‌ای متفاوت خواهد بود.

نسخه فیزیکی کتاب‌های صوتی «آداب دنیا» و «امپراتوری خورشید» هم اکنون در شهر کتاب‌ها، کتاب فروشی های معتبر و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قابل تهیه­اند و همچنین نسخه دیجیتال آن­ها در سایت رسمی نوین کتاب گویا عرضه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: