کد خبر: 33982
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 08:27

داخلی

»

اخبار کتاب

تهرانی ها بیشترین خریداران کتاب در عیدانه کتاب

منبع : لیزنا
 با پایان هشتمين دوره از طرح تخفيف فصلي کتاب با عنوان «عيدانه کتاب 97»،  266هزار و 64 تهرانی با مراجعه به کتابفروشی های عضو این طرح موفق به خرید کتاب شدند. 
تهرانی ها بیشترین خریداران کتاب در عیدانه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ استان تهران با 123کتابفروشی عضو طرح عیدانه کتاب توانست رتبه اول بیشترین خریداران کتاب را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

 بر اساس این آمار، استان‌های اصفهان با 92 کتابفروشی، خراسان رضوی با 93 کتابفروشی، گیلان با 24 کتابفروشی، قم با 86 کتابفروشی، فارس با 40 کتابفروشی، آذربایجان شرقی با 30 کتابفروشی، مازندران با 24 کتابفروشی، خوزستان با 21 کتابفروشی و همدان با 17 کتابفروشی به ترتیب بیشترین خریداران کتاب را در مدت اجرای طرح عیدانه کتاب از آن خود کردند.

 همچنین، استان‌های کرمانشاه با 11کتابفروشی، کردستان با 39کتابفروشی، کرمان با 29کتابفروشی، یزد با 22کتابفروشی، گلستان با 13کتابفروشی، مرکزی با 13کتابفروشی، البرز با 8کتابفروشی، سمنان با 10کتابفروشی، زنجان با 6کتابفروشی و خراسان جنوبی با 13 کتابفروشی در رتبه‌های یازدهم تا بیستم بیشترین میزان خریداران کتاب طرح عیدانه کتاب  قرار گرفتند.

 استان های اردبیل با 9کتابفروشی، آذربایجان غربی با 16 کتابفروشی، لرستان با 6کتابفروشی، چهار محال بختیاری با 7 کتابفروشی، قزوین با 5کتابفروشی، بوشهر با 7 کتابفروشی، ایلام با 6کتابفروشی، کهگيلويه و بويراحمد با 3 کتابفروشی، سيستان و بلوچستان با 11کتابفروشی، خراسان شمالي با 7کتابفروشی و هرمزگان  با 2کتابفروشی توانستند در فهرست 21 تا 31 بیشترین خریداران کتاب طرح عیدانه کتاب قرار بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: