کد خبر: 34097
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 12:37

داخلی

»

اخبار کتاب

سخنگوی نمایشگاه خبر داد

زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تمدید شد

منبع : لیزنا
سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت: این اقدام به منظور استفاده حداکثری از یارانه تخصیص یافته به دانشجویان و طلاب انجام شده است. 
زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تمدید شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده؛ سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت:  دانشجویان و طلاب می‌توانند از روز دوشنبه(3 اردیبهشت ماه) تا ساعت 24 روز  چهارشنبه (6 اردیبهشت ماه) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون 68 هزار متقاضی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام 63 هزار نفر قطعی شده است. تمدید زمان ثبت‌نام به منظور استفاده حداکثری از یارانه تخصیص یافته برای دانشجویان و طلاب از سوی معاونت امور فرهنگی اتخاذ شده است.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران همچنین از ثبت 100 درخواست از سوی نهادها و سازمان‌ها برای مشارکت در دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت: این تقاضاها در دست بررسی هستند. میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی بین 5 تا 25 درصد، با توجه موارد اعلام شده در دستورالعمل بن خرید کتاب، منظور خواهد شد

بر اساس این گزارش، دانشجویان و طلابی که نحوه ثبت‌نام آن‌ها دریافت کارت بانکی بوده است، می توانند از تاریخ 8 اردیبهشت ماه با در دست داشتن کارت ملی با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن کارت های خرید کتاب خود اقدام کنند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: