کد خبر: 34125
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 14:55

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌های مزرعه تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
6 جلد اول مجموعه‌ی 12 جلدی قصه‌های مزرعه  اثر هیتر ایمری با تصویرگری استیون کارت رایت و ترجمه حسین فتاحی در نوبت چاپ پنجم روانه بازار کتاب شد.
قصه‌های مزرعه تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، در هر یک از قصه‌های این مجموعه، خانواده‌ای کشاورز حضور دارند که هر بار با ماجرایی روبرو می‌شوند. تصاویر و ماجراهای این مجموعه شیوه‌ی زندگی کشاورزان، همچنین فضاهای روستایی و حیواناتی را که به طور معمول در مزارع و محیط‌های روستایی زندگی می‌کنند نشان می‌دهند.   

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، 6 جلد اول مجموعه‌ قصه‌های مزرعه را با عناوین راز مترسک، آتش در انبار، تراکتور ترمز بریده، الاغ گرسنه، کره اسب کوچولو، گوسفند بازیگوش، در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1100 نسخه، 16 صفحه مصور و رنگی با قیمت هر جلد 3500 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: