کد خبر: 34168
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1397 - 14:38

داخلی

»

اخبار کتاب

از سوی موسسه خانه كتاب

سی و ششمین دوره جایزه كتاب سال فراخوان داد

منبع : لیزنا
فراخوان سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
سی و ششمین دوره جایزه كتاب سال فراخوان داد

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه كتاب؛ سی‌وششمین دوره جایزه كتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود؛ براین اساس دبیرخانه جایزه كتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌كند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی، كتاب یا كتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه كتاب سال، معرفی كنند.

جایزه كتاب سال با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر كشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به سی و ششمین دوره جایزه كتاب سال  باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ منتشر شده باشند و جزو كتاب‌های كمك درسی و افست نباشد. علاوه بر این، كتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

كتاب‌های داستان بزرگسال، نقد ادبی (تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و كودك و نوجوان، به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل‌احمد و جایزه شعر فجر در كتاب سال بررسی نمی‌شود.

تنها آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می‌شوند كه پدیدآورنده یا ناشر كتاب، كاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تكمیل و به‌همراه دونسخه از كتاب ارسال كند.

همچنین، ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه‌شده الزامی است و آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

مطابق با فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده و ناشران و صاحبان آثار باید كتاب‌های خود را به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم، دبیرخانه جایزه كتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران، كدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال كنند و برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۲۱۹- ۶۶۹۶۶۱۳۸ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: