کد خبر: 34261
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 14:03

داخلی

»

اخبار کتاب

آیین اختتامیۀ جشنوارۀ « بوی خاک» برگزار می شود

منبع : لیزنا
آیین اختتامیۀ اولین دورۀ جشنوارۀ داستان نویسی دفاع مقدس «بوی خاک» برگزار می شود.
آیین اختتامیۀ جشنوارۀ « بوی خاک» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، این جشنواره با هدف گرامی داشت و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسۀ باشکوه اسلامی و میهنی هشت سال دفاع مقدس، شناخت وپرورش استعدادهای گمنام، گشودن عرصه های جدید برای نویسندگان جوان و خلق آثاری با رویکرد خلاقانه در حوزۀ دفاع مقدس برگزار شده است

به گزارش دبیرخانۀ جشنوارۀ «بوی خاک» علاوه بر استقبال نویسندگان حرفه ای، این جشنواره با اقبال فراوانی از سوی نویسندگان جوان و نوجوان خلاق و صاحب قلم مواجه شده است.

گفتنی است جشنوارۀ «بوی خاک» در دو بخش کودک، نوجوان و بزرگسال فراخوان داده بود که پس از جمع آوری آثار و انجام مراحل مختلف داوری، اینک در آیین اختتامیه، برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

داوری آثار بزرگسال را آقایان دکتر محمد حنیف(سرداور)، علی اصغر شیرزادی و کامران پارسی نژاد بر عهده داشتند و آثار بخش کودک، نوجوان را آقایان محمدرضا یوسفی، یوسف قوجُق و خسرو باباخانی داوری کرده اند.

شایان ذکر است آیین اختتامیۀ جشنوارۀ بوی خاک روز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 از ساعت 15 تا 17 ، در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سالن شبستان، راهروی ۱۱/۲ (یازده ، ممیز ۲)غرفۀ 4 ( غرفۀ انتشارات علمی و فرهنگی) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: