کد خبر: 34327
تاریخ انتشار: جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 19:18

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب پلاس جشنواره «من دوستدار کتابم» را برگزار کرد

منبع : لیزنا
جشنواره «من دوستدار کتابم» با همت «کتاب پلاس» و با حمایت مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و تعدادی از ناشران دانشگاهی به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
کتاب پلاس جشنواره «من دوستدار کتابم» را برگزار کرد

به گزارش لیزنا، هدف این جشنواره فرهنگ سازی برای ممانعت از کپی غیر قانونی و تشویق اساتید و دانشجویان به استفاده از کتاب اصلی به عنوان منبع درسی به جای جزوه بود.

همچنین تیم کتاب پلاس با حضور در خوابگاه‌های دانشجویی و با پخش بروشور جشنواره «من دوستدار کتابم» دانشجوها را به حضور در نمایشگاه و خرید کتاب تشویق کرد.

در این جشنواره شرکت ها و موسسات مختلف به عنوان حامیان کتاب به ارائه خدمات ویژه رایگان به خریداران کتاب پرداختند. بازدید کنندگان با خرید کتاب هایی با برچسب کتاب پلاس ضمن استفاده از امکانات و تخفیفات حامیان، در قرعه کشی یک عدد گوشی همراه شرکت داده شدند.

کتاب پلاس روز جمعه، 14 اردیبهشت ماه در محل غرفه خود در نمایشگاه کتاب تهران برنده این قرعه کشی را معرفی و هدیه او را تقدیم کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: