کد خبر: 34432
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 10:48

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور معاون حقوقی رییس جمهور

 هشتمین همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
با حضور معاون حقوقی رییس جمهور؛ هشتمین همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط برگزار می‌شود
 هشتمین همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط برگزار می‌شود

هشتمین دوره همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور روز سه‌شنبه (٢٥اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری هشتمین همایش حقوق مالکی ادبی، هنری و حقوق مرتبط، این همایش با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، مراسم روز سه‌شنبه (٢٥اردیبهشت‌ماه) از ساعت ٨:٣٠صبح آغاز به کار می‌کند.

قرار است در مراسم افتتاحیه لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور و الهیار ملکشاهی، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به سخنرانی بپردازند. پس از مراسم افتتاحیه، از ساعت ١١ تا ١٣ برنامه‌ها با سخنرانی‌های علمی ادامه می‌یابد.

ضمنا از ساعت ١٤ تا ١٧ دو میزگرد با حضور حقوقدانان، اقتصاددانان و صنوف فرهنگی برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه نیز از ساعت ١٧ تا ١٨ با سخنرانی دکتر جمشید جعفرپور نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی به پایان خواهد رسید.

علاقمندان به حقوق مالکیت معنوی نیز به صورت آزاد می‌توانند در این مراسم از ساعت ٨:٣٠ صبح در محل سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

گفتنی است در این همایش که به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؛ سازمان جهانی مالکیت فکری، وزارت دادگستری و وزارت امورخارجه نیز مشارکت دارند.

لازم به ذکر است همایش حقوق مالکیت معنوی با هدف ایجاد حساسیت عمومی نسبت به حوزه حق مولف و گسترش فرهنگ احترام به حقوق قانونی نویسندگان و هنرمندان برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: