کد خبر: 34627
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 09:15

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار پرفروش‌ترین کتاب سیاسی آمریکا‎ در ایران

منبع : لیزنا
«یک وفاداریِ بالاتر؛ حقیقت، دروغ و رهبری» نوشته جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی با ترجمه علی سلامی توسط انتشارات مهراندیش منتشر شد.
انتشار پرفروش‌ترین کتاب سیاسی آمریکا‎ در ایران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات مهر اندیش، جیمز کومی در این کتاب، که در تاریخ 17 آوریل (28 فروردین) منتشر شد، به بررسی ویژگی‌های رهبری اخلاقی می‌پردازد و پس از بررسی ساختار خانواده‌های مافیایی در آمریکا و دیدگاه سران مافیا نشان می‌دهد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز همان سبک و ویژگی‌های یک رئیس مافیایی را داراست و با همان نگرش بر آمریکا حکومت می‌کند.

کومی، ضمن شرح فرازهایی خواندنی از زندگی‌اش، خواننده را به سفری در تاریخ آمریکا از گذشته و سپس حادثهٔ یازده سپتامبر می‌برد. کومی خود را وفادار می‌شناسد، اما نه وفادار به زورگویی و رؤسای زورگو و نادان، که وفادار به ارزش‌های ماندگار انسانی و حاکمان خیرخواه و مصلحت‌اندیش.

این کتاب در اولین روزهای انتشار به رتبهٔ نخستِ فروش در سایت آمازون دست یافت.

«یک وفاداریِ بالاتر؛ حقیقت، دروغ و رهبری» نوشته جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی با ترجمه علی سلامی  و ویراستاری مهدی سجودی مقدم در 347 صفحه با قیمت 32 هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: