کد خبر: 34631
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 09:37

داخلی

»

اخبار کتاب

نقلی خان و دارو دسته‌اش روانه بازار کتاب شد

منبع : لیزنا
 کتاب «نقلی خان و دار و دسته‌اش» اثر فریبا کلهر در نوبت چاپ اول از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.
نقلی خان و دارو دسته‌اش روانه بازار کتاب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته‌است. او حدود سیزده سال، از بدو تاسیس سروش کودکان تا سال‌های ۱۳۸۲ سمت سردبیری ماهنامه سروش کودکان را برعهده داشت و با ویژه‌نامه کودکان روزنامه همشهری همکاری می‌کرد.  

بخشی از رمان نقلی خان و دار و دستهاش

مادربزرگ گفت: «گروگان‌گيري به شهر ما هم رسيد بالأخره!» و برايم چاي ريخت. گفت: «بايد كار نقلي‌خان و دارودسته‌اش باشد. چند ساله كه حيوانات كمياب را شكار مي‌كنند و مي‌برند و مي‌فروشند. حالا كه همه مراقب حيوانات كمياب‌اند رفته توي كار هيولاها.»

کتابهای بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، نقلی خان و دار و دستهاش اثر فریبا کلهر را در نوبت اول چاپ، تیراژ 1هزار و 650 نسخه و قیمت 8هزار تومان در اختیار کودکان قرار داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: