کد خبر: 34632
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 09:55

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت مدیر عامل خانه کتاب برای درگذشت هاشم جاوید

منبع : لیزنا
مدیر عامل خانه کتاب با صدور پیامی، درگذشت هاشم جاوید؛ حافظ‌ پژوه و شاعر شیرازی را به جامعه علمی و فرهنگی تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیر عامل خانه کتاب برای درگذشت هاشم جاوید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ در متن پیام تسلیت نیکنام حسینی پور؛ مدیر عامل خانه کتاب به مناسبت درگذشت هاشم جاوید؛ حافظ‌ پژوه و شاعر آمده است:« ضایعه درگذشت شاعر برجسته، استادی گرانقدر که لحظات عمر خود را در دریای بیکران حافظ  پژوهی و ادبیات ایران سپری کرد، دردناک و جانسوز است.

آن استاد والامقام منشأ خدمت ادبی، علمی و فرهنگی بسیار ارزشمندی بود و درطول تلاش سالیان متمادی مطالعات و تحقیقات خود در زمینه حافظ پژوهی، توانست آثار ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد.

درگذشت این پژوهشگر بزرگ، ضایعه‌ای است که تنها با همدلی و همراهی شاگردان و علاقمندان او در تداوم راه این محقق ارزشمند، می‌توان امید به جبران آن ضایعه‌ی اسفناک داشت.

اینجانب فقدان این  استاد گرانقدر را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری شیراز  و  کشور تسلیت عرض نموده و از پروردگار بخشاینده برای روح ایشان مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده محترمشان شکیبایی و سلامت آرزومندم

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: