کد خبر: 34726
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 12:24

داخلی

»

اخبار کتاب

ثبت 52هزار و 363 پایان‌نامه در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده

منبع : لیزنا
با پیشتازی پایان‌نامه‌های گروه علوم انسانی، 52هزار و 363 پایان‌نامه در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده در سال 1396 به ثبت رسید.
ثبت 52هزار و 363 پایان‌نامه در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، در سال گذشته،52363 پایان‌نامه در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده به ثبت رسیده است.

بیشترین پایان‌نامه‌های ثبت شده در سامانه ثبت مربوط به گروه علوم انسانی با بیش از 22 هزار رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکی و دامپزشکی قرار دارند.

در این میان، بیش از 46 هزار و 967 پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و 4هزار و 634 هزار پایان‌نامه در مقطع دکتری بوده است که دانشجویان بیش از 324 موسسه اقدام به ثبت پایان‌نامه‌های خود در این سامانه می‌نمایند.

گفتنی است، در سال 1396 دانشگاه‌های فردوسی مشهد، تبریز، تربیت مدرس، پیام نور استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت به ترتیب بیشترین آمار را در بین دانشگاه‌های کشور در ثبت پایان‌نامه به خود اختصاص داده‌اند.

افزودنی است، در حال حاضر اطلاعات بیش از 482 هزار پایان‌نامه در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: